One moe slice

Har ni någon gång haft sendrag? Typ i tån? Ni vet när tån drar ihop sig, så gör det skitont och så går det inte att räta ut? Tänk er då att ha det i magen... Det hade jag idag och jag åkte hem tidigare för det idag. Det funkar liksom inte att stå frammåtböjd, nästan dubbelvikt, när man ska klippa någon... Jag gick in till stan, kände att en promenad kanske skulle kunna hjälpa, vilket den inte gjorde, men sen så satte jag mig bara på första bästa busse hem, ringde min moror som skjutsade hem mig. Och vet ni vad som hände? Hon fick motorstopp! Jag vet att det är "fel" att bli glad över när det går dåligt för någon annan men det är så att när jag själv kör så får jag nästan alltid motorstopp, iaf när jag ska starta i uppförsbacke...Och då var det på något vis skönt att hon också fick det...
Nu ska jag göra min engelskaläxa, plugga på lite på vår naturvetenskap, komma på frågor till ett möte jag ska på på måndag, samt jobba lite med företaget o.s.v
För att detta inte ska bli ett bildlöst och tråkigt inlägg så får ni lite bilder på inspiration:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0