Jag vet att det gör ont men jag väljer att stanna, för att få njuta av det underbara!

Lite olika bilder från senaste tiden, dock inte i någon form av ordning! 
 

Såg Lars Winnerbäck på Gröna Lund tillsammans med bästis! <3 Det var riktigt grymt! 
 
Jag övningskör lite nu och då. Rätt ofta faktiskt, och det går rätt bra :)
 
Har haft en hel del mys med mina vänner :)
 
Jag fick glasögon, känns rätt bra iallafall! :) 
 
Som sagt, så Lars Winnerbäck live. Det var en rätt mäktig känsla, och det var helt underbart! Hela kroppen fylldes av ett lyckorus. Att stå där, med min bästa vän tillsammans med 13500 andra personer och se någon så underbar som honom. Det kan man kalla mäktigt! 
Jag kör faktiskt rätt mycket nuförtiden, nästan överallt vart vi än ska. Dock tycker jag att det är lite obehagligt att köra vid 4 tiden på eftermiddagarna när många slutar jobbet, mest bara för att alla är så oerhört respektlösa då  :/ 
Jag umgås så mycket jag kan med mina vänner, men det är mycket annat att göra nu. Jag ska hinna med skolan, plugg, mina vänner och mig själv, så som min träning och tid bara för mig.
Jag har haft väldigt ont i magen den senaste tiden men jag vet inte vad det beror på, därför försöker jag att stressa ner så mycket som möjligt. Men jag borde nog uppsöka läkare iallafall, för inatt var det nästan outhärdligt. 
Samt att jag har fått glasögon. Jag märker sstor skillnad när jag tittar på tv och dator. Mina ögon är mycket mer avslappnade vilket är skönt eftersom dom var lite överansträngda förut. 
 
Imorgon kommer min älskade och underbara Emelie hit, för att umgås, plugga, käka, fixa oss och sen ska vi dra och fira Gabby som fyllde år i veckan! Hoppas att det blir trevligt, men det hoppas jag! Nu ska jag nog titta på några avsnitt av Andra Avenyn eller kanske någon konstig serie som går på 6:an, vi får se! 
 

Kommentarer
Postat av: linah

ha en bra helg<3

2012-09-07 @ 23:40:33
URL: http://linaheve.devote.se
Postat av: Daniella Book

Ja han var bra, men för mycket folk!

2012-09-07 @ 23:57:15
URL: http://daniellabooks.blogg.se
Postat av: minabrun - photo

mysiga bilder!

2012-09-08 @ 23:17:11
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: Annellisaa

tack så jätte mycket:)

2012-09-09 @ 11:42:49
URL: http://annellisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0