If I needed you just to continue breathing, how could I live my whole life without you?

Livet är upp och när och fram och tillbaka. Trots allt så är jag rätt nöjd med tillvaron som den är just nu. Klart att vissa saker är jobbiga eller att vissa dagar är jobbigare än andra men det går rätt bra! :)
Hmm... Idag har jag tränat! Förutom att jag fick otroligt ont i magen (vilket borde bli en vana nu...) så gick det fakitskt riktigt bra. Som tur var fick jag bara ont dom sista 10 minutrarna så jag körde hårt innan men det var lite si sådär med strechningen eftersom jag hade så ont. Så vi får väl se vad kroppen säger om det imorgon ;o
 
Imorgon är jag ledig! Känns rätt bra faktiskt! Vi har en skoluppgift om att intervjua ett barn så jag hade (med hjälp av Jossan) tänkt göra det imorgon så jag är klar med den sen! På lördag ska jag till västerås med Emelie och Jossan och spendera studiebidraget ;) Och på söndag är det innebandymatch som vi ska se på :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0