Don't ever give up...

Innan jag slår ihop min skoldator (!!) för denna gång, och lämnar skolan så tänkte jag slänga iväg ett litet inlägg :) Jag har precis avslutat ett möte med vårt UF-företag samt vår UFlärare, vilket i vanlig ordning polckade fram väldigt många idéer hos oss alla och tyvärr så räcker inte tiden till till allt som vi skulle vilja ha med på vårt företag, där jag måste få passa på att skryta lite och säga att jag är VD/Företagsledare, älskart'!  Nu ska jag som sagt hem, blir upphämtad i stan av syster och moster min och sedan ska vi ut och övningsköra... Jag kan lova att under denna tid kommer jag att dö av hunger och hinna kissa på mig! Jag ska iallafall på bussen hem skriva ner vårt möte som vi hade nu, affärsplanseminariet som jag var på imorse (berättar  mer ikväll om det) samt ett annat möte som vi på företaget hade i fredags med våran rådgivare (som förövrigt ser väldigt bra ut, hihhi). Jag hoppas också att ni ska kunna fåse en bild på min dip-dye jag gjorde  i lördags samt få ner marknadsundersöknings frågorna på papper.  
Nu måste jag avsluta om jag ska hinna
See yea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0