What goes around, comes aorund.

Tror ni på karma? Inte? Ni var inte ensamma. Ja? Då är du numera inte ensam.

Jag har aldrig riktigt trott på karma, tills igår. Jag vet inte om jag har berättat det här tidigare för er? Men jag ser mig själv som väldigt snäll och har svårt för att såra människor i alla fall med flit, om man säger så. Men jag har aldrig i mitt liv trott på att det någon gång ska komma tillbaka till mig. Jag har varit med om en hel del det senaste året, inte bara rent fysiskt utan även pysiskt.

En del saker vet inte ens mina närmaste vänner vet om!

Men jag har hela tiden trott att det var sättet jag skulle bli ”tackad på”, så många gånger jag har varit nära på att ge upp mitt sätt att vara mot människor de två senaste veckorna, men igår så betalade det äntligen av sig, även om det inte blev mycket, men det spelar absolut ingen roll! Det hände, och jag är otroligt glad för det!

Det som hände var att jag dels fick dricks för en klippning jag gjort. Jag fick även boka en ny tid till kunden, och så sa han att jag skulle ta honom nästa gång också! Sedan fick jag också beröm av Stina, en av mina klasskompisar, för just den klippningen, och så fick jag en Lion av Rojda, av den anledningen att jag gett henne ”de rätta” svaren till lite frågor som vi ska ha prov på längre fram. Ni ser? Det är absolut ingenting med tanke på hur stor världen är, men det gjorde verkligen min dag!

 

Nu blir det entreprenörskap snart, och ikväll blir det Uppsala igen för fredagsmys (tror jag)!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0