Vi är inte såna som i slutet får varandra!

Hmm... Gick i skolan idag, precis som vanligt. Drog med Jossan och tränade också! Lite lagom mör och stel man var i kroppen efter i måndags eller, men idag var det dags igen :) 
 
På gymmet! 
 
Efter det tog jag bussen hem och fixade lite käk! Eftersom jag inte pallade laga mat så vart det havregrynsgröt, fruktsoppa och en smörgås. Sjukt gott iallafall! 
'
 
Sen har jag hunnit med lite plugg också och nu är jag så trött så jag vet inte vad! Börjar nog bli dags att gå och lägga sig kanske ;o 
Imorgon är jag ledig, vilket är grymt skönt! :D Men halv 11 ska jag och Jossan på möte och sen ska vi faktiskt till skolan ändå och göra färdigt några uppgifter, och som det ser ut just nu så blir det träning efter det! Najs! :D 
Nej, nu är det nog dags att sova alltså. Hoppas att ni alla får en väldigt trevlig dag imorgon så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0