Värsta bästa pluggdagen

Vart tog du vägen? Ligger just nu i min säng och försöker förstå var min pluggkväll tog vägen?
Den försvann! Dessutom var klockan precis 8, så jag undrar lite vad som hände där egentligen...
Har fått en hel del uträttat idag också, var hos skolsköterskan bara för att få henne att bekräft det jag redan visste, jag har en nedsatt hörsel på höger öra, och ska få hörapparat, känns typ "men när vi ändå är igång ge mig löständerna också så är vi 90bast sen!"
Gick också till datateknikerna med min skoldator som av någon anledning har lagt av helt?!
De tog den i alla fall så får se vad de säger..
Gick även till SYV för att kolla om man kan göra IG-prövning trots att man fått godkänt på en kurs bara för att höja sitt betyg, och även hon skulle komma tillbaka till mig senare.
Skulle verkligen behövt plugga färgteori tills på torsdag men men... Får göra det imorgon bitti och på lunchen, har praktik imorgon, 9-18, på världens bästa praktikplats!
 
Nej nu ska jag krypa ner under mitt täcke på min nya underbar säng, som får mig att känna mig som en prinsessa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0