Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!

Min pappa har försvunnit! Och han har blivit hittad, som tur är. Deras plan från Tunisien vart försenat men dom är nog hemma nu tror jag, Vart ju lite orolig där när dom inte kom hem och man inte hörde något men nu är det ju bra. Annars går väl skolan rätt bra, hade engelska prova idag och har fortsättningen imorgon så man får väl hoppas på det bästa då. Idag på idrotten hade vi boxning och det var ju sjukt kul! :D Efter det drog jag med mig Rikard och Jossan ner på Frikis och Svettis och gjorde ett medelpass, så himla skönt! Nu ska jag fortsätta plugga lite till engelskan imorgon och imorgon kväll ska jag göra en intervju med bästa Jenny, eftersom att hon är PT och jag ska hålla ett föredrag om hälsa. Hoppas att det blir riktigt bra! :D Hmm... Ja, nu är det dags för lite mer plugg då! 

Emma har ansiktsmasken "acne killer" på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0