Entreprenören Emma

Sitter här och håller på att fila på ett "inspirerande entreprenörskaps" inlägg men jag får fan inte till det! Vi får se när (= läs OM) det kommer att komma upp någon gång.
 
För övrigt så rullar allt på i sin takt. Inget bråskande. Jag tänker uppdatera er om i lördags om det är okej? Kan vi göra ett avtal som säger att det ska skriva på.. torsdag? Blir det bra?
Hade naturkunskapstest och frisör idag, gick halvbra på naturen, det är alltid kaos på de lektionerna. De enda riktigt roliga lektionerna är svenska. De är de enda där du riktigt skrattar ordentligt.  Du skrattar tills du ligger dubbelvikt på golvet, du har alldeles för ont i magen för att kunna stå upp och det sprutar tårar från ögonen för att de är så roliga. Hahha!
Frisör är självklart också roligt men inte på samma sätt.
 
Sitter här och planerar in min fredag, slutar kvart i 2, är hemma runt 3, ska ta bussen in till Enköping igen vid halv fem (eller kl.6) för att sedan dra vidare till Uppsala (igen!) för att ha fredagsmys med Stina, Linnea, Claudia, Hedvig och Julia, tror jag.
 
Grät för första gången sedan den 8 juni igår också! Gråter sällan nu mer, kan göra det ibland när man blir alldeles för förbannad, men igår var det verkligen för att jag var ledsen. Det var dessutom av världens löjligast anledning också! Skäms som satan för de, hehhe, trots att jag satt ensam i bilen medans mamma och Hanna var inne och handlade, men men! Det är över nu, vill de (mina s.k bästa vänner ifrån barndomen) inte ha med mig och göra så slipper de, kan dock tycka att de kan säga de till mig och inte visa det via "mobbning" t.ex bilder via instagram, inte svar på fb-meddelande eller sms. Jaja! Slut tjatat om sånt nu!
 
Känns lite som att detta blev ett ganska uppstolpat inlägg, men det får vara så nu. Orkar inte ändra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0