We will be the same tomorrow

Hmm... Hela höstlovet är snart över, inte vidare kul direkt... Och vad har jag gjort? Typ ingenting, nästan...
Kört lite *host,host* för fort, sladdat och haft allmänt kul med en bil och Joel,blev typ som en liten14åring igen, hahha, 
OBS: INGEN KOM TILL SKADA UTOM BILEN (lite), TESTA INTE DETTA HEMMA!
 
Måndag: var i Västerås och shoppade (visar senare) från 9-19! Gjorde bara av med dryga 800kr *ska väl egentligen läsas som "pappa betalar"* 
 
Tisdag: Krattade löv - jag vill aldrig mer se ett enda löv till! Lagade lasange och bakae muffins som smakade banan av någon konstig anledning?! Jag smaksatte med vit choklad och hallon men tillsammans blev det tydligen hallon....
 
Onsdag: Halloweenfest! (Bilder hittar ni i inlägget nedanför) Jag var prinsessa, men valde att åka hem tidigt, det har också sina anledningar! 
 
Torsdag: Städade och var iväg till Västerås med mamma (låtsas/halv/plast mamma) och papp.
 
Fredag: Var i väg till nageltjejen och klippte&färgade mitt hår, och nej, ni får inte se! Vart lite för kort och så skiftar det i blått i vissa ljus, tanken var att det skulle bli grå/silver.
 
 
PS: Håll koll här på bloggen på onsdagar, då det kommer att komma upp tänkvärda inlägg här! ibland som jag har skrivit, ibland kopierat, om det är det så finns alltid länkar!
 
(Bilden har inget att göra med texten)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0