Tillbaka till framtiden.

Egentligen är det väldigt sjukt, jag har planerat mitt liv till jag fyller 27! Det är ju stört!
Det jag just nu sitter och funderar på är det här men högskolan...
 
Jag har alltid vetat att om jag ska gå på högskolan ska jag gå ett pogram där jag har möjlighet att bli svenska- och histroialärare, och att jag ska gå på Karlstad universitet. Jag gick ganska nyligen till min SYV och kollade om jag kunde få hänga med till Sacomässan i Stockholm som är snart, vilket jag kunde om jag ville men hon tipsade mig också om en hemsida som heter Alla Studier.se
 
Efter att ha läst där är jag inte alls lika säker längre! Kanke borde jag göra något roligt av de hela? Eller satsa?
 
Har någon något tips till mig om hur jag ska tänka här? Vad är era erfarenheter? Är de bra eller sämre? Hur länge orkade du hålla ut på högskolan? Är det värt att ens börja på högskolan om "bara" ska gå en termin?
 
Inte för att det inte är riktigt aktuellt för mig just nu, men jag gillar att vara väl förberedd!
 

Kommentarer
Postat av: linnea

SVAR : Åh visste inte att du hade blogg :D Den kommer ifån lindex!

2012-11-06 @ 20:56:15
URL: http://linneaandersson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0