Run Forest, run!

Får bli ett supersnabbt litet inlägg nu. Skriver mer sen, lovar ;)

Håller just nu på att färga Hanna hår rödare igen, hon fick någon knäpp idé om att hon ville bli brun ett tag men nu är det de röda som gäller igen, det gillar vi!! Ska snart (när vi tvättat ut hannas hår) färga en ombre på Emelie och där SKA jag bara ta före och efterbilder! Punkt och Slut. Joel skulle också komma över en stund som de verkar och Hanna har försökt att lura i mig att han och också ska färga sitt hår rött (jag hoppas innerligt att hon skojar med mig.)

Betalat för våra halsdukar idag också så nu är de äntligen(!!!) påväg till Sverige - SUPERGLAD! :D Idag var jag till banken och fixade till vår bankdosa som totalt muppat upp sig.

För övrigt så har helgen bestått i att i lördags så sov jag i 13timmar (oopsi) var även ut och kollade efter både yttergran och innergran till julen, och i söndags så klippte jag farmor, kollade skidor (alpint) och hjälpte henne med att frosta av hennes frys. Klippte även pappa igår.


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0