Mamma-dotter tid

Mamma väckte mig vid 8-tiden imorde, det var dags för att åka in till stan och handla, som vanligt glömde vi hälften och fick åka ner till samhällets lilla affär och köpa det vi glömt och sedan käkade vi på pizzerian. I bilen påväg hem kom vi på att vi glömt ännu mer så det blev en kort sväng förbi min moster och hämtade upp lite glas, bestick och bordsduk. Väl hemma och i full gång med matlagningen så inser vi att vi  i alla fall har glömt att köpa riven ost som vi skulle haft till potatisgratängerna... Typiskt oss! Detta trots att vi skrivit en utförlig inköpslista. Vid 6 tiden började människorna trilla in och vi bjöd på mat och tårta eftersom mammas kille fyller år på måndag.  Detta fick jag dessutom av mamma efter hennes senaste kryssning:
Lancome parfym - midnight rose
 
Guldglittrig kuvertväska
 
Lancome nattcreme och mascara
 
Nu ska jag plocka lite på mitt rum, göra lite företagsarbete, skriva på naturen och i min loggbok samt plugga på ett svenska prov jag ska ha nästa måndag. Och ja jag vet att klockan är halv 2...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0