Äntligen hemma

Kom hem alldeles för en liten stund sen, råkade bli kvar i skolan och jobba företag lite, hehhe
Har precis fått i mig mat, Gulaschsoppa vart det idag med en "Gustav II Adolf"-bakelse till efterätt.
 
Laddar just nu min MP3 för att jag hade tänkt dra till gymmet och springa lite imorgon bitti, det öppnar ju 06.30 så lär väl vara där då. Fick ju något ryck i vårs och börjad springa typ 16km varje dag, 8km på morgonen och 8 på kvällen. Idag vet jag att det var för att jag inte mådde sådär alldeles på topp i huvudet, men nu ska jag börja igen tänkte jag... Får väl se hur de kommer gå, hahha
 
Imorgon väntar praktik på världens bästa praktikplats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0