Min blåa dröm

Denna enormt fina klänning ska jag bära på fredag då studenterna tar studenten i staden där jag bor. Den är kortare fram och blir längre bak. Jag ska även använda den på lördag då jag ska på en studentmottagning samt på tisdag då jag själv har skolavslutning. Till detta ska jag ha en svart kavaj.
En närbild på skorna:
Ofräscha fötter, javisst!
Under denna klänning så kommer jag ha ett par svarta "tightsshorts".
Dessa kommer inte att synas, men eftersom mina lår "går ihop" eller ja rör varandra när jag går som blir min hud på insidan av låren väldigt irriterad och jag får som "brännsår" där, men med dessa blir det som om jag har byxor på mig och slipper alltså det problemet.

Kommentarer
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. Tusen tack!

Jättefin klänning :) Blått är så fint!

Svar: Tack så mycket! Jag är själv helt förälskad i den :)
tvilingarnas.blogg.se

2012-06-09 @ 12:31:45
URL: http://almasfoton.blogg.se
Postat av: Annellisaa

fin klänning

2012-06-12 @ 17:53:08
URL: http://annellisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0