Ibland känns det som om du känt mig i all evighet

Ja... Bra uppdaterad blogg var det här... Och fortfarande bara jag som bloggar här, hmm... Tanken med att vi skulle starta en blogg tillsamans var för att man inte skulle hamna i en situation där bloggen aldrig uppdaterades, men där är vi ialla fall nu. Jag gör inte mycket alls om dagarna, igår så var jag iväg och tjänade lite pengar hos min farmor då jag klippte henne, ska även klippa till mammas lugg nu när hon kommer in. Det jag annars gör är att jag tänker ut lite "nya" maträtter, ber mamma köpa hem det vi inte har hemma och testar mina idéer som middag...
Och ja, ni har tolkat allt rätt, jag har inget socialt liv. Jag är strandsatt i mitt hem och en av mina bästa vänner strandsatt en mil ifrån mig och den andra har jag inte pratat med på cirka en månad nu då det blev en rad missförstånd mellan oss när jag fyllde år och vi hade ett av våra större gräl då...  Och jag tror att det finns två sorters människor de som tänker "Oh, ett problem! Nu ska vi lösa det!" sen så finns det dem som tänker "Oh, ett problem! Jag går och lägger mig så kanske det är löst när jag vaknar" Och tyvärr så måste jag säga att jag tillhör den senare delen... Men men, måste väl ngongång ta tag i det...
 
Inte händer det ett skit imorgon heller. En annan fd vän fyller år då, och hur mycket jag än skulle vilja gå dit så vet jag bättre än så.Det är förövrigt Power Meet i Västerås den här helgen men inte ens det ser jag fram emot... Vill typ bara lägga mig ner oh försvinna, inte dö direkt men tyna bort bara försvinna typ boka en nkel resa någonstans utan en tanke på att återvända, jag tror inte ens att någon skulle märka det. Kanske min mamma eftersom jag då inte skulle ringa till hennes jobb varje dag och störa men annar så tror jag inte att någon skulle märka det, nej.
Nu ska jag dricka mitt te, hoppa in i duschen och sedan försöka göra något vettigt av den här kvällen/natten.
  

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin header :)

2012-07-06 @ 10:31:01
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0