Cockpit

Som jag skrev tidigare så rusar ju tiden och veckorna bara förbi men i veckan som varit har jag varit riktigt hushållig måste jag säga :) Jag har lagt mat från grunden, b.la så stekte vi fisk och gjorde potatis mos och gjorde egen remoldsås (stavas), klippte gräset, rensa blad blommorna och tvättade osv skötte typ hela hushållet :)
 
I fredag bar det in till stan och äta på Torino samt kolla på premiären av Cockpit, en av de absolut bästa filmerna jag sett!
Kavajacka - Kapphal / Långklänning - JC / Converse - SkoAgust / Örhänge - present /
 
Nu fick ni se en närbild på mina nya naglar samt ett av mina nya Iphoneskal :)
 
Åkte ner till Göteborg och min moster och kusin i lördags och har varit påUllared idag, ska visa er vid ett annat tillfälle vad jag köpte där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0