Bara tanken på diet gör mig äcklig och blek

Här är det en bra uppdaterad blogg som vanligt...
Jag har absolut inte gjor ett smack den senaste veckan...
Dock så får ni nu se det som jag inhandlat de senaste dagarna :)
Gina Tricot 99/149kr
 
Gina Tricot 99/149kr
 
H&M 79kr
 
H&M 149kr'
 
Ärvt av min mammas farmor
 
H&M 79kr
Jag vet inte om ni är som jag, men jag tycker att det är väldigt råkigt när man köpt nya kläder (innan man använt dem) att hänga i dem i en mörk tråkig garderob...
Detta "problem" har jag löst väldig enkelt. Nämligen genom att spika upp två st spikar i/på väggen:
På dessa hänger jag sedan upp galgar (en på vardera spik) och låter sedan kläderna hänga där tills jag använder dem! Väldigt praktiskt måste jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0