Jag är lyckligare nu!

Du väljer själv vem du vill vara. Det du inte vill att folk ska veta, ska du inte berätta. Vem du är, är inte vad du gör. Gör inget bara för att det inte passar någon annan. Gör alltid det som känns bäst för dig själv. Du borde alltid sätta dig själv först, tänka på vad som kommer att göra dig lycklig eller olycklig. Säg ifrån när någon gör fel och stå för dig själv!
0017_5030eebbe087c30817005203_large
Http://wehertit.com
 
Det är jävligt svårt, jag vet. Och jag har precis själv börjat försöka leva efter det här. Men jag insåg att jag inte kommer att bli lycklig av att alltid försöka göra andra till lags. Därför bestämde jag mig för att den enda jag ska följa är min vilja. Kämpa för det jag vill, stå för det jag tycker, alltid vara mig själv och alltid göra det som känns bäst för mig. Det är något ni alla borde tänka på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0