Myrornas

Jag vet att det är många där ute som ser det som skamligt att gå och handla second hand, på myrornas och på stadsmissioner m.m men min fråga är: varför?
Det är verkligen några av min favorit butiker! Tänk alla fantastiska klänningar som har en historia! Jag ska erkänna och säga att jag sällan handlar kläder där men annat t.ex. böcker, och min framförallt mitt stor intresse; musiken. Du kan hitta så otroligt mycket gammal musik, min favorit. Lp-skivor. Jag tror att jag har drygt 200st skivor nu, och när du dessutom vet bakgrunderna blir musiken extra intressant. Jag utökade dessutom samlingen idag med "den döende dandyn" med Magnus Uggla
 
Fick även med mig två böcker hem:
 
 
Ha en underbar kväll och så ses vi imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0